Juleønsketræet 2024

Forældre med børn under 18 år kan søge om en gave fra juleønsketræet i Rødovre Centrum. Projektet henvender sig til økonomisk trængte børnefamilier, og er et samarbejde mellem Rødovre sogns menighedspleje og Vestegnens Rotary Klub, Glostrup.

Man kan ansøge om en julegave (maks. 300 kr.) ved at udskrive og udfylde denne ansøgningsblanket. Aflevér ansøgningen i Rødovre sognehus’ postkasse, senest fredag d. 1. november kl. 12.

Ønsket bliver hængt op på juleønsketræet i Rødovre centrum. Forbipasserende kunder i Rødovre centrum kan vælge et af træets ønsker og indkøbe ønsket. Rødovre sogns menighedspleje besvarer alle ansøgninger pr. mail og gaver uddeles i sognehuset, Kirkesvinget 3, Rødovre, torsdag d. 19.12. kl. 15.